Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sea of Thieves

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by insane_cobra View Post
    Danas sam uspio igrati jedno sat vremena. Ne mogu ulaziti u previše detalja zbog NDA-a, ali mogu pričati o stvarima koje se već znaju i općenitim dojmovima. Igrao sam solo i dobio sam brod koji je prilagođen za jednog do dva igrača (bolje dva jer kad zagusti treba istovremeno upravljati brodom, popravljati rupe, gađati neprijatelje...). Brodom nije teško upravljati, ali u dva navrata sam ga uspio sam potopiti

    Moj prvi dojam je da će ovo vjerojatno biti moguće igrati solo, ali definitivno bih preporučio igranje u grupi. Atmosfera je odlično pogođena i čak i kad bauljaš uokolo bez da imaš pojma što treba raditi, sve je nekako zabavno i baš tjera na cerekanje. U grupi ovo mora biti urnebesno iskustvo, a kad si solo... Smiješ se sam sa sobom. I kad ploviš između otoka, jednostavno ti fali netko da malo popričate ili se glupirate. Ono što je svakako moguće je započeti igru kao solo igrač s malim brodom, a onda se pridružiti nekoj ekipi ili čak malo većoj armadi.

    Mehanički je sve još dosta rudimentarno, pogotovo po pitanju borbe prsa o prsa, ali nije nezanimljivo i ima potencijala. Prvi put nisam ni skužio da po defaultu imaš sablju i kuburu, tražio sam ih po inventaru i nisam ih mogao naći, tako da sam kad su me napali kosturi bježao, svirao harmoniku i jeo banane

    Kasnije sam malo pohvatao konce pa sam uspio utamaniti jednog kosturskog kapetana i njegovu bandu i utopiti mu lubanju natrag kod žene koja mi je zadala quest. Samo sam jednom naletio na druge igrače na većem brodu, nakon što su me po prvi put utamanili kosturi. Krenuo sam prema njima jer sam se nadao da ćemo se skompati, ali odmah su zapucali pa sam im nekako uspio pobjeći.

    Grafički je sve vrlo stilizirano i dosta jednostavno, vjerojatno kako bi se moglo igrati i na slabijim strojevima (a neke stvari su za ovu alphu sigurno i dodatno pojednostavljene kako bi se smanjila veličina downloada), ali izgleda jako lijepo. Boje su prekrasne i sve se konstantno dinamički mijenja, od vremena, do doba dana, oblaka, izmaglice... Igra zna biti iznimno oku ugodna, neki prizori su jednostavno predivni i zapravo me sve skupa dosta podsjeća na Rime. Kako sam već rekao, atmosfera je na vrhu, a to se odnosi i na izgled i zvuk.

    Ovo je samo tehnička alpha, ali svejedno mislim da odmah po izlasku Sea of Thieves neće biti nešto što bi se dubinom i količinom sadržaja moglo uspoređivati s jednim, štajaznam, Witcherom, ali osnove su odlično postavljene i ako dovoljno ljudi bude zainteresirano, ovo bi nakon godinu-dvije nadogradnji moglo postati jedno od definirajućih online iskustava ove generacije.
    Kakve nadogradnje su potrebne da ovo postane definirajuce iskustvo?
    Sta ti se toliko svidjelo da mislis da igra ima takvu buducnost?
    To je native 4K?
    Takodjer kako se razvija tvoj lik,rpg levelanje?
    Gear dobijes lootom ili?
    Last edited by MEGATAMA; 19-12-2017, 12:14.
    PSN ID:croMEGATAMA

    Comment


    • #32
      Definirajuće iskustvo može postati zato što je po strukturi, a i po settingu ovo potpuno jedinstvena igra, barem po onome što za sad znamo o napredovanju. Dakle, nema bildanja levela i standardnog poboljšavanja statistika, svi imaju prisput istim alatima i uspjeh ovisi isključivo o vještini i suradnji, ako se igra u grupi. Drugim riječima, nema nepotrebnog grinda i situacija kao recimo u The Divisionu i praktički svim sličnim igrama kad ti nakon pustih nadogradnji lika i opreme u suštini nije nimalo lakše jer svemu s čime se sukobljavaš se također diže level i postaju sve veći i veći bullet spongeovi. Ovdje se lova za sad koristi isključivo za kupovinu kozmetičkih predmeta, a napredovanje poboljšava reputaciju kod različitih fakcija i otvara pristup kompleksnijim zadacima. Nagovijestili su da će ta reputacija u budućnosti pridonositi i drugim stvarima, ali još ne znamo čemu točno.

      Znači, u ovisnosti o tome što spremaju za datum izlaska, ali i kasnije (jer sve ovakve igre značajno rastu i razvijaju se s vremenom), ovo bi moglo ispasti odlično. A mogao bi ispasti i mućak pun neostvarenog potencijala. Ono što već sad postoji su temelji dobre osnovne igrivosti i gusarska atmosfera, osjećaj dobre zabave i avanture koji je nesumnjivo još i bolji ako se igra u grupi.

      Nemam pojma koja je rezolucija, uvijek ti i rezolucija

      Comment


      • #33
        Znaci moras biti clan guilda jer je solo tesko napredovat,levelanje u Divisionu nije kako si opisao jer su tezine rasporedjene po zonama pa kad se vratis u prethodnu rigas vatru na malene pokemone
        PSN ID:croMEGATAMA

        Comment


        • #34
          Ne, nema članstva u guildovima i može se napredovati solo, ali mislim da je puno zabavnije u grupi. Nekim situacijama ćeš solo morati pristupiti malo drugačije. Recimo, ako prilaziš otoku koji je branjen topovima, solo ćeš mu vjerojatno priči sa strane koja nije zaštićena ili ćeš plivati sa veće razdaljine (i riskirati da te gricnu morski psi) ili se ispucati prema otoku iz brodskog topa. Dok ako si u grupi koja zna što radi, možete pokušati iskoristiti povoljan vjetar da se brzo približite otoku kroz paljbu topova ili možete ciljati topove ili poslati jednog da riješi posadu topova, a onda se približiti brodom.

          Ovo što sam pričao za The Division i ostale igre se, naravno, odnosi na NPC mobove i tako je kako sam rekao. Znaš da mi je Dark Zone bio odvratan pa u to ni ne ulazim. Ali i s te strane Sea of Thieves ima po meni bolji pristup jer nikad neće biti likova koji će rigati vatru na malene pokemone samo zato što su puno više igrali i grindali. Sea of Thieves te ne prisiljava da konstantno igraš kako bi se mogao nositi s igračima (čitaj: uglavnom besposlenim klincima) koji po cijele dane vise u igri, nabijaju levele i skupljaju bolju opremu. Ovdje svi imaju podjednaku šansu jer o pobjedniku nekog sukoba uglavnom odlučuje vještina igrača, a ne brojkica koju je uspio nabildati.

          No dobro, neke od tih stvari su za sad špekulacija jer još ne znamo sve o svim sustavima igre. Danas sam otkrio da nisu sve stvari koje se mogu kupiti isključivo kozmetičke prirode, tako da o tome više nakon bete i izlaska igre.

          Comment


          • #35
            Moram priznati da od ove igre nisam imao nekakva prevelika očekivanja, ali ulaskom u alfu ugodno sam se iznenadio...
            Danas započinje Beta i traje do 29. siječnja.
            Nadam se da ću danas probati, pa kad stignem napišem dojmove.




            -------------------------------------------------------------------------------

            https://www.reddit.com/r/xboxone/com...ly_game_leaks/

            Figuring the closed beta is almost upon us, I decided to do some research into the game files. Although some features may not be implemented yet, here's a short list of my findings so far:
            • Kraken will be in the game, with ship wrapping tentacles, can suck and spit players and has some sort of powerslam.
            • Parrots and bats
            • Possibly another type of enemy besides skeletons and the kraken named 'Mermaids'
            • Harpoon guns (on ships?)
            • Figureheads for ships (unicorn, zeus, swordfish, squid, spinal, skullheid, lantern, shark, poseidon, parrot, mermaid, lion, dragon, dove, banjo, anglerfish)
            • More types of food: Coconuts, pineapples and pomegranates
            • Pocket watch
            • Potions: probably curing, poisoning and resurrecting
            • Weapons: boarding axes, heavy sword, rapier
            • Pipes which can be smoked
            • Speaking trumpets, banjo and drums
            • Telescopes
            • The ability to break your legs, which makes you limp
            • Fishes, including clownfish
            • Skeleton parrots
            • Snakes, chickens and pigs come in different rarities: legendary, mythical and rare (can possibly be captured and turned in for money; snakes can be captured in baskets, pigs in containers and chickens in crates)
            • A kraken-styled ship?
            • Player emotes: bow, beckon, laugh, taunt, salute and dance
            • Possible wieldable bread, fishmeat, sharkmeat, scrubbrush, mango and dice
            Last edited by Bravebelly; 24-01-2018, 11:39.

            Comment


            • #36
              Originally posted by insane_cobra
              Definirajuće iskustvo može postati zato što je po strukturi, a i po settingu ovo potpuno jedinstvena igra, barem po onome što za sad znamo o napredovanju. Dakle, nema bildanja levela i standardnog poboljšavanja statistika, svi imaju prisput istim alatima i uspjeh ovisi isključivo o vještini i suradnji, ako se igra u grupi. Drugim riječima, nema nepotrebnog grinda i situacija kao recimo u The Divisionu i praktički svim sličnim igrama kad ti nakon pustih nadogradnji lika i opreme u suštini nije nimalo lakše jer svemu s čime se sukobljavaš se također diže level i postaju sve veći i veći bullet spongeovi. Ovdje se lova za sad koristi isključivo za kupovinu kozmetičkih predmeta, a napredovanje poboljšava reputaciju kod različitih fakcija i otvara pristup kompleksnijim zadacima. Nagovijestili su da će ta reputacija u budućnosti pridonositi i drugim stvarima, ali još ne znamo čemu točno.

              Znači, u ovisnosti o tome što spremaju za datum izlaska, ali i kasnije (jer sve ovakve igre značajno rastu i razvijaju se s vremenom), ovo bi moglo ispasti odlično. A mogao bi ispasti i mućak pun neostvarenog potencijala. Ono što već sad postoji su temelji dobre osnovne igrivosti i gusarska atmosfera, osjećaj dobre zabave i avanture koji je nesumnjivo još i bolji ako se igra u grupi.

              Nemam pojma koja je rezolucija, uvijek ti i rezolucija
              Ovo je kao da si opisao PUBG

              Comment


              • #37
                Click image for larger version  Name:	pirate-selection-screen-sea-of-thieves-2.jpg?itok=0xfSGFZi.jpg Views:	1 Size:	61.8 KB ID:	112678
                https://www.windowscentral.com/becoming-pirate-legend-sea-thieves-personal-hideout-captaincy-and-more




                Click image for larger version  Name:	sea-of-thieves-kraken-tentacles.jpg?itok=tnCUmis1.jpg Views:	1 Size:	113.9 KB ID:	112677
                https://www.windowscentral.com/sea-of-thieves-kraken


                Imagine a scenario where the Kraken is simultaneously attacking multiple ships,
                you're sailing past, you see the Kraken against the sunset, do you go and save those guys?
                Or do you sail away...


                All these emergent scenarios you get is going to make the Kraken feel so awesome to encounter. Some of the stuff it can do, it can literally pick players up off the deck, it can ingest players, it can slam them in the water, dunk them under water, it can throw players across the map. It can wrap the ship, rock the ship, punch holes in the ship. You can fight the tentacles to get them to release you, it sprays ink, it's going to be epic.

                Your ultimate goal in Sea of Thieves is to become a pirate legend. As you play you'll bump into a mysterious group of NPCs who, if you prove yourself to them, will reveal more secrets about the world. At the end of this progression, you'll discover a secret which gives you a quest to do a certain thing in a certain place (Rare won't say what it is). The upshot is you become a pirate legend and gain a key that opens the door to a hidden area of the world (this hidden area, by the way, was in the closed beta, but no-one discovered it). This area is not loaded in from a menu. It is a place that exists in the virtual world, and, once discovered, can be accessed seamlessly - as long as you have the key. For now, its location is a secret - and Rare's happy to keep it that way.“


                https://www.resetera.com/threads/sea...reviews.22935/
                Last edited by Bravebelly; 13-02-2018, 11:16.

                Comment


                • #38
                  nisu pretjerani zahtjevi
                  Microsoft i Rare otkrili su kakve će nam kante trebati za pokretanje Sea of Thievesa... makar i u 540p rezoluciji.

                  Comment


                  • #39
                    Puno zanimljivih novih i nešto starih informacija. Evo još jednog previewa s nekim razmišljanjima koja se dosta podudaraju s mojima nakon odigrane tehničke alphe, a kasnije i bete: http://metro.co.uk/2018/02/13/sea-of...co-op-7308084/

                    Originally posted by Metro GC
                    The fact that we were so rubbish at the game only makes it even more impressive that we enjoyed ourselves so much, and we were upset we didn’t get longer to play it. Online games like Destiny and The Division, and even most MMOs, like to pretend they’re open-ended adventures where you get to do whatever you want. But in practice that’s not really how it works at all. They’re hamster wheels for level progression, where you’re constantly repeating the same small gameplay loop, and often the exact same missions, for the chance to repeat it all again with slightly different equipment.

                    Sea Of Thieves doesn’t seem to work like that at all though, and while acquiring treasure is always the underlying goal there’s no certainty to anything you do. Especially not when you have to get the treasure back to a port to even claim it permanently. You’re not mindlessly shooting X number of enemies to gain more XP, you’re just doing whatever you want – and if that gains you more treasure or more reputation with the various in-game factions then all the better. But the reward here is not a new number on your inventory screen it’s the act of playing the game itself.
                    Originally posted by Metro GC
                    It’s a massively multiplayer game without the grind, a social game that encourages you to actually socialise, and a pirate game that for once is really good. In part due to its long gestation, it’s already been dismissed by some, but Sea Of Thieves has a very real chance of being the Xbox One’s long-awaited killer app. And potentially one of the most important multiplayer games of the modern era.

                    Comment


                    • #40
                      Ovo će biti ludilo od igre i totalno iznenadenje za mnoge, tako je bila i za mene. Isprobavši alfu bilo je ono, whatever..
                      Bio sam impresioniran valovima (stvarno svaka čast) i brodom... Malo sam se vozikao bilo je wooow... i to je to.
                      U Closed beti smo imali tim...

                      Našli (spawnali) bi se u birtiji (tavern), maznuli par grogova, onak s nogu...
                      kad se ono počelo mantat... jedva sam kroz vrata izašao, frend je rigao, a preko mosta je bio show .
                      Nedo bog da piješ na rubu broda ili na nekoj litici odmah si dolje, u moru... Ili pijan "vozit" brod. Ma totalna zajebancija!
                      Pa pomorske bitke... Ufff što sam se znao isfulavat, ... pa trči dolje krpat i molit se bogu da još ima dasaka, spuštat pa dizat jedra, pratit smjer vjetra,
                      punit topove... ma čudo, čudo koliko je igra zabavna.
                      Još se sječam one panike kad smo sa 8 ili 9 kovčega punog zlata osmatrali da li ce nas netko zamjetiti i napasti, pa bjezi...

                      Uglavnom, ovo nije igra namjenjena da se igra solo. Moze se, ali to nije to.
                      Ovo je igra namjenjena za igru sa frendovima, poznanicima... ovo je igra da se igra sa mikrofonima. Da se dogovara, zeza, pjeva. Bez priče i dogovora nema napretka, ali je zato zezancija zagarantirana.




                      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                      I onda ovo...

                      https://news.microsoft.com/en-gb/201...-rare-reveals/

                      “This hideout becomes your hideout. You’ve started this journey to become a Barbosa, a Jack Sparrow, a Blackbeard of the Sea of Thieves world and now you’re going to build your Black Pearl. When people see your ship, they will know that it’s the ship of a pirate legend. When you embark on a pirate legend voyage it leads to ancient chests, which are the best chests in the game. They’ve got unique clothing and weapons inside; only the pirate legends can dig them up but when they’re on a ship, anyone can steal them.”

                      The first person to find the Tavern of Legends will “no doubt become a celebrity” in the Sea of Thieves world, Chapman added..
                      .
                      Last edited by Bravebelly; 13-02-2018, 17:37.

                      Comment


                      • #41
                        A jeste naišli na koju tužnu škrinju? Ja sam je prvi put vidio tek u beti, ostavim je u potpalublju, odem dignut sidro, kad odjednom - tonem. Otkud sad voda, iruda ti?? Nigdje nikog, nisam se nasukao, u dubokom sam moru. I onda skužim da škrinja plače

                        Comment


                        • #42


                          Kad smo je prvi put nasli bili smo na zadatku, questu. Frend je iskopao, na karti se pojavio sljedeci quest. Stavili smo skrinju pod palubu i na drugi otok. Jos se cudimo od kud voda.
                          Izbacujemo mi vodu. Dosli do otoka, gledamo mapu, odemo po kovcek, vracamo se nema broda, potonuo... wtf
                          poslije smo skuzili da je do tuzne skrinje
                          Last edited by Bravebelly; 13-02-2018, 18:04.

                          Comment


                          • #43
                            Eurogamer: Why sailing alone in Sea of Thieves is something to treasure

                            How should you play Sea of Thieves? Think about what we've seen so far of the game, what the message has been: play with your friends, take control of a pirate ship and hunt treasure and other players on the high seas. But what if you don't want to play like that? What if you want to play alone? And what if I told you some of the best experiences I've had in the Sea of Thieves closed beta were while playing solo?

                            I should explain "alone". Sea of Thieves gives you - in addition to grouping with three other people, or one other - the option of sailing alone on a ship designed, really, for two people. It's considered for advanced players but actually it's a great way to learn the game - just don't expect to be able to juggle steering, navigating and adjusting sails while also firing cannon, repairing holes and bailing out the hull.

                            Being responsible for all aspects of your ship's welfare creates a sense of personal satisfaction, a bit like living on your own. You set the course, steer your way and raise sails and lower anchor. You swim ashore, read maps and solve riddles and find the treasure, swatting interfering skeletons along the way. Then you return the treasure to your boat and sail to an outpost to hand it in. You do all of that all on your own, and you're bathed in the smug warmth of achievement for your efforts.


                            Click image for larger version

Name:	Uwp64_Screenshot_2018.01.25___15.06.04.79.png
Views:	1
Size:	838.4 KB
ID:	112828

                            Solo life on the ocean waves is idyllic. Free from the noise of other people - the microphone chatter, the radial-menu communication banter - you can slow to the rolling rhythm of the game's marvellous sea. Sails flap, rigging creaks and waves gently splosh, as the sea slowly hypnotises you. One moment it's an azure paradise, the next a mountainous stormy rage. It's terrifying and beautiful and stunningly believable, and it is Sea of Thieves' undeniable star asset. Alone, you're free to potter, to take things at your own pace, to go where you will.

                            But "alone" is also not alone, and I don't want this game to be single-player. The people I'm not grouping with give the world purpose and life. They are the people I want to impress with my skills or the equipment I've saved up to afford, and they also provide Sea of Thieves with its threat.

                            I really didn't want someone to sail off with my treasure-laden ship - even though they crashed it into their own bigger boat and sunk it - but I love that it happened nonetheless, because it gave me a tale to tell. Nor did I want to be chased half-way across the seas by another small boat, as if we were two boats going for gold in the Olympic Games - but the accidentally brilliant manoeuvre I pulled to sail between a small gap in a big rock to give them the slip made it all worthwhile. These encounters, these people, breathed life into the world.



                            http://www.eurogamer.net/articles/2018-02-01-why-i-love-sailing-alone-in-sea-of-thieves


                            Comment


                            • #44


                              Click image for larger version

Name:	1518498389715.jpg?__cf_waf_tk__=103880002XP6L3Zva2dEm_YN9g4yJC-Fpucw.jpg
Views:	1
Size:	119.9 KB
ID:	112830

                              Comment


                              • #45
                                Nakon što sam odigrao malo bete, skroz sam se zapalio za igru... S obzirom da moja ekipa neće ovo igrati, a igrati sam je bezveze, ima li ovdje koga za igru (PC verzija).....

                                Comment

                                Working...
                                X