Announcement

Collapse
No announcement yet.

SOMA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SOMA



    SOMA je nova igra FRICTIONAL GAMES-a, developera koji su nas plašili igrom koja se danas smatra klasikom horor žanra, AMENSIA: THE DARK DESCENT.

    kao i amnesia, SOMA je psihološki horor iz prvog lica. radnja igre događa se u podvodnom postrojenju PATHOS-II kojim lutaju strojevi i roboti koji su počeli poprimati ljudske karakteristike. na vama je da otkrijete zašto, i što je još važnije, kako pobjeći i sakriti se bez da vas skrate za glavu

    SOMA je dostupna za Windows, Mac, Linux i PS4.







    That Frictional has been able to take such an over-used concept as exploring an abandoned research base, populated by bloody corpses and monsters, and turn it into a sombre philosophical adventure that is also exciting and even funny, is quite the achievement. It may not move the genre forwards much in terms of mechanics, but it spins a story you'll be glad to have experienced. - Eurogamer

    SOMA gets everything right about the the survival horror genre. It’s like someone created the perfect video game mixtape -- a little bit of abandoned underwater atmosphere from BioShock, detailed environments a la Gone Home, and (of course) the frenzied monster mechanics from Amnesia. Even if you dislike non-combat-oriented games, I dare you to give it a try. - Destructoid

    I don't know if SOMA will scare people as much as Amnesia did, but it is without a doubt a stronger game, with better pacing, smarter writing and more powerful subject matter. This isn't a horror game about obfuscation; events aren't building to a huge, shocking twist. More than anything, it's about the process of dealing with the horror of reality. - Polygon
    Last edited by Keks; 06-10-2015, 11:23.

  • #2
    odigrala sam ovo, sada prelazim drugi put, i moram reći da sam stvarno jako ugodno iznenađena? mislim, volim frictional, amnesia: the dark descent mi je vrh, ali od SOME nisam očekivala neke stvari koje su napravili. tipa priču. priča je vrhunska. iskreno, priča u penumbri mi je bila više pro forma, za onu u dark descentu mi se činilo kao da samo služi kao okvir za horor, čisto da igra ima nekakvu strukturu unutar koje te može plašiti i da ima opravdanje za monstere, jump scareove i ostale jezive stvari koje se događaju, ali SOMA mi je skroz drugačija. sama priča je izvor horora i tjeskobe. i kad se tempo igre malo opusti, koliko se može uopće opustiti u horor igri, u tim tišim trenucima su načini na koje priča napreduje i ono što glavni lik doznaje o priči čak meni osobno možda ne nužno strašniji, ali definitivno više uznemirujući od monstera od kojih sam se skrivala.

    protagonist mi je isto super. mislim, oke, kao prvo, ono što me uvijek iritira kod igara iz prvog lica, i igara općenito, je činjenica da je difoltni glavni lik uvijek muško, što po meni ne bi trebalo biti tako. ako ne postoji nikakav dobar, solidan razlog zašto bi glavni lik morao biti muškarac, pa onda nek ne bude. pogotovo u igrama iz prvog lica kad se ne radi o tome da moraš ispočetka animirat cijeli model ako liku promijeniš spol, nego moraš eventualno napraviti nove ruke i uzeti drugog voice actora. tak da ono, da, na početku me protagonist iritirao jer stvarno počne kao generični glavni lik u video igri od kojeg očekuješ samo tu i tamo nekakve zvukove, eventualno ponekad da će nešto reć kada zapneš da skužiš kamo dalje, ali bokte. nije. divan je. nisam naviknuta na to da u hororu iz prvog lica glavni lik ima nekakvu osobnost koja je nešto kompleksnija od glasnog disanja i lupanja srca, jer su oni gotovo UVIJEK samo takvi, ali ovdje ne. puno je pričljiviji od recimo, daniela, ako uspoređujemo s amnesiom, ili ripley, ako pričamo o alien: isolationu. uglavnom je jako dobro napisan, i stvarno sam imala dojam da frajer ima osobnost, a ne da njegovo prisustvo služi samo tome da ja eto imam s nekim igrat i da mi igra preko nekoga lakše prenese sve strahote koje mi želi predočiti.

    atmosfera u igri je!!!! super!!!! ja patim na detalje, tako da su mi i ovdje zapeli za oko. kad istražujete PATHOS-II u jednom trenu dođete do soba nekih zaposlenika, i dok kopate po njihovim stvarima vidite da netko ima sliku mačke. netko drugi ima crteže koje su mu djeca napravila. kad otvorite ladicu noćnog ormarića, nađete kutiju tampona. to mi je fantastičan detalj. ili ima jedan dio kada rješavate jednu od onih zagonetki kad trebate upalit struju da otvorite vrata da dođete u drugi dio baze, i kad dođete do tog power rooma, na komandnoj ploči je tubica sjajila za usta. takve sitnice su mi <33333

    o priči nemrem jer je sve, ali SVE spojler, ali priča je jedna od najboljih sci-fi priča koje sam doživjela u jako dugo vremena. bavi se već viđenim temama, ali na skroz novi način. super je.

    odigrajte ovu igru eeeee. zakon je.

    Comment


    • #3
      bampam svoju vlastitu temu ups al sad evo igram opet i propustila sam par totalno super scena u prvom prelasku jer me bilo previše strah? haha ups

      isto tako sad kad imamo spojler tegove, hvala Prayer, jako me zanima kakav vam je bio prvi susret s carlom, za one koji su odigrali? za one koji misle igrati, javite se s dojmovima kad ga sretnete

      Comment


      • #4


        Ja sam prešo igru u cca 11 sati i ovo m i je zasada GOTY.
        Općenito svi susreti sa "osobama" na postaji su odlični; sa svime se moramo nosti.
        A šta se tiče Carla, Simona 2 i ostalih, bilo bi malo dvoumljena no onda bi napravio "pravu" stvar...

        Oprez, end game spoiler!!
        [SA]Sve bi ih ubio/isključio. Pogotovo kod mjenjanja domaćina; kada Simon 2 ostane spavat na stolici... Nisam dopustio da se probudi i ostane sam pošto Catherine krene dalje samnom. No opet, Simon 3 nakraju ostane sam pošto se je Catherine uploadala sa Omnitoola i tako ga ispraznila[/SA]

        Ovdje je poduža diskusija o svemu šta se događa, (čitati tek kada se pređe igra).

        A evo i Transmission videi koji su objavljeni na Frictional Games Youtube kanalu, (gledati nakon pređene igre):








        Last edited by doktor1; 07-10-2015, 17:17.

        Comment


        • #5
          Moze netko usporediti Aliens i ovu igru?? U biti je ista shema ides i sakrivas se ili?? Outlast sam ugasio odmah jer se fokusira na jump scarove,a nemos udarat sto mi je bilo bezveze.

          Comment


          • #6
            Originally posted by house View Post
            Moze netko usporediti Aliens i ovu igru?? U biti je ista shema ides i sakrivas se ili?? Outlast sam ugasio odmah jer se fokusira na jump scarove,a nemos udarat sto mi je bilo bezveze.
            uuuuu mogu ja mogu ja mogu ja!!

            misliš na alien: isolation, pretpostavljam? ista je šema, ideš i sakrivaš se, ponekad ima nekih bržih sekvenci di baš moraš bježat, ali ne prečesto. mislim, možeš ti bježat češće, ali će te monsteri čut i uhvatiti i onda si nadrapao. al sad, nije ta šema počela s alien: isolationom, nego je počela s frictionalovim igrama, tako da su se i u ovome držali toga.

            jump scareovi su minimalni. nije u tom pogledu nimalo kao outlast, koliko se sjećam prvih 20-ak minuta outlasta su gotovo samo i isključivo jump scareovi. ovo se puno, puno više oslanja na atmosferu.

            nemoš udarat ni ovdje lol, isti princip ko i amnesia. možeš recimo bacat predmete da ometeš pažnju onome što te traži? meni to baš nikad nije uspjelo kak spada, ali mislim da je to do bugova, a ne do mehanika igre. jer sam skužila da mi se dogodilo dvaput da pokušavam proć kraj nekoga, a frajer stoji na jednom mjestu i ne miče se i ne miče se, koliko god mu se ja približila i kaj god da radila. i kad sam napravila save and exit i onda continue, onda se opet počeo šetati.

            Comment


            • #7
              U ovoj igri horor element je predstavljen kroz odličnu atmosferu i fantastičnu audio stranu igre. Nikakve jum scare mehanike i to je veliki plus...

              Comment


              • #8
                Hvala na informacijama. Budem uzeo igru na winter saleu

                Comment

                Working...
                X