Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Game Awards 2019

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by HanzoHattori View Post

    Ne, ne, ne poanta je u tome da je istina da je Sekiro pobrao nagradu za igru godine jer je privukla pažnju svojom težinom, i da ju je radio FS pa je shodno tome postala zanimljiva velikom broju ljudi koji su tek onda otkrili sve ostale kvalitete same igre. Nisam rekao da je Sekiro igra godine samo zato jer je teška, to bi bila glupost, težina je bila samo okidač za privlačenje pozornosti. Da je Sekiro lagana igra, neki bi je prešli, spremili u ladicu i to je to, ne bi se o njoj puno pričalo bez obzira na ostale kvalitete pa je ne bi ni masu ljudi igralo, što bi se reklo prošla bi mnogima ispod radara.
    Kroz život sam odigrao dosta igara koje su po mom mišljenju jako kvalitetne igre, kvalitetnije od nekih razvikanih ali nisu imale taj okidač koji bi skrenuo određenu pozornost na iste jer dugo vremena me nije bilo briga tko radi igru, zašto radi igru i ostalo, nije me ni sad nešto previše briga pa sam onda znao stavit npr. ps2,3 ili x360 all games i idem po abecedi pa ako mi se svidio cover i naslov igre uzmem i odigram, tako sam znao naletiti na dosta dragulja.
    Jednostavno mora biti taj okidač da privuče ljude, kod Death Strandinga rekao sam to je Kojima, dok taj okidač može biti i dvosjekli mač, uzmimo npr. Mass Effect Andromeda, razvikana igra, svi je dobro znaju, očekuju puno i popljuvaše igru koja uopće nije loša, a da nije tako i da nije toliko poznata igra prošla bi puno bolje kod kritika.
    Eto jel sad kužiš šta je pjesnik htjeo reći?
    Razumijem te no ne slažem se s tobom jer navodiš da je za Sekiro okidač težina i da time privlači pozornost. Ja smatram kako je ta težina ono što čini gameplay interesantnim i izazovnim jer da igra nije teška onda puno toga u Sekiru ne bi imalo smisla (kao npr. pravovremeno pariranje i sl.).

    Comment

    Working...
    X