Announcement

Collapse
No announcement yet.

Komentari na listu odigranih igara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DarkFenix View Post

    Daj probaj na desetinke ocijenjivat, mozda ces precizniji bit u tome koliko ti je koja bolja...
    E vidiš, mislio sam još ranije proširit ocjene, ali ne smijem razmaziti one koji budu gledali. Zasad je dobro ovako.

    Comment


    • 874.6 / 1000 :d
      PC SPECS:

      SPOILER
      CASE: CORSAIR Carbide 400C ► CPU: INTEL Core i7 6700K 4.2 Ghz ► MBO: ASUS Z170 Pro Aura ► RAM: CORSAIR Vengeance LED 16GB DDR4-3200 Mhz ► GPU: Gainward GTX 1080Ti 11GB Phoenix ► HDD: 2x WD Black 1TB ► SSD: SAMSUNG EVO 840 Basic 128GB ► SSD: SAMSUNG M2 970 PRO 1TB ► POWER: CORSAIR RM750X ► PEDALS: Heusinkveld Pro 3-Set ► SHIFTER: Heusinkveld Sequential ► HANDBRAKE: Heusinkveld Loadcell Handbrake ►WHEEL BASE: OSW Direct Drive Mige 10 ► RIMS: QSP Road 30cm, Augury F1S Formula 29cm, Fanatec Drift 32cm, Luisi Monte Carlo Vintage 36cm, Sparco P310 Custom 31cm ► MOTION SYSTEM: SFX-100 3DOF Custom ► TRIPLE SCREEN: 3x 42" Sony KDL42W705 ► VR HEADSET: Valve Index ► SPEAKERS: Logitech Z906 5.1 ► OS: Windows 10 Pro - 64bit

      Comment


      • Comment



        • -- update --







          call of duty: Ww2 [90/100] - [08:45] - "nakon godina silovanja wwii settinga u fps igrama prije deset godina tome došao je kraj i gotovo sve aaa igre bazirane na ratu otišle su moderni ili futuristički setting, dajući prostora ovom razdoblju rata da se izdigne iz pepela. Kako je ovih godina grafički prikaz u igrama postao sve fotorealističniji i kako igre sve bolje izgledaju u digitalnom obliku, ovo je bio odličan trenutak kojeg je cod franšiza iskoristila da poput feniksa uskrsne jedan od najinspirativnijih i najzanimljivijih razdoblja ratova u povijesti čovječanstva." ta izjava više ne pije toliko vodu, budući da su je igre izašle u međuvremenu u vizualnom i tehničkom smislu nadišle, no i dalje izgleda poprilično impresivno taj stari, ali teško modificirani cod engine. Osim grafike i atmosfere, glavni pokazatelj da će ovo biti odlična aaa igra i priča su mi bili glumci, koje sam odmah prepoznao. Rijetko kada pamtim sporedne likove, odnosno njihova imena u igrama, pogotovo u fps žanru; no ovim likovima sam odmah zapamtio imena čim sam prešao igru! Kemija među njima je savršena! Prijateljstvo, snažni odnosi među likovima, ljubav, snaga, sve je to vrlo emotivno i dobro odrađeno i prezentirano. šteta radi onih wallhack gluposti koje smo mogli zatražiti od pearsona uz ograničenja engine-a to su u biti jedine mane ove vrhunske igre.
          star wars: Battlefront ii [75/100] - [10:35] - kao ukupan proizvod battlefront ii je definitivno vrijedan igranja, no da je u svojoj sp komponenti imao neviđen potencijal, apsolutno jest. Priča iden versio je zanimljiva, dobro prezentirana, možda previše naglašena kao mučenički put, jer to zaista nije kada ju usporedimo s npr. Onime što je prošao anakin. Moj problem s igrom jest što sp je imala filer misije. Iako su mi fora bile one dvije misije s lukeom i leiom, zapravo su poprilična distrakcija od glavne priče. Cijenim što se može isključiti hud, no bilo je trenutaka kada sam se bez istoga pogubio, što zbog nedostatka waypointa, što zbog toga što ne vidim što trebam stisnut, jer je naravno gumb za navigiranje kontrolerom nevidljiv. Nap00cavanje nije loše, makar je hit detekcija kriminalna. Vizualno je igra eye candy čisti i stvarno dobro izgleda, uz savršenu glazbenu sw podlogu, prava je šteta što cijela igra nije kao spomenute dobre stvari. Likovi su mi bili extra zanimljivi i jedni su od glavnih aduta igre. Posebno bih istaknuo del meeko kojeg je utjelovio t.j. Ramini, gideon hask kojem je dao glas i stas meni odlični paul blackthorne. Garrick versio, otac od iden je bio prejeben lik. Resurection je kompletirao cijelu sagu te nam dao popriličan cliffhanger po pitanju budućnosti zay versio. Ipak igra ima popriličan broj svijetlih trenutaka i odiše fenomenalnom sw atmosferom.
          watch_dogs [85/100] - [22:05] - baš evo jučer prešao igru i dojmovi su mi slični tadašnjima kada je igra izašla. Na žalost debelo podcjenjena i nezasluženo pokopana igra od strane publike, recenzija i radi gluposti ubisofta. šest godina stara igra itekako se dobro drži. Grafički i tehnički izgleda sjajno, sa još impresivnijim gameplayom. Ono što mi maksimalno rula u igri jest tematika i kako su neke teme obrađene poput trgovanja ženama te koliko je netipično za ubisoft mračna igra. Likovi su mi bili pun pogodak, dok je kod našeg glavnog protagoniste trebalo malo bolje razraditi njegovu pozadinsku priču kao i bolje prikazat taj odnos sa svojom nećakinjom. Nap00cavanje je odlično, hakiranje i stvaranje kaosa u stilu john wicka još bolje. Igra ima toliko genijalnih misija da je stvarno šteta što netko možda nikad nije ovo zaigrao. Već sam i sam dosadan sebi s tim voznim modelom u ovoj igri, no ja ga ne mogu prožvakati, kao i kod sleeping dogsa jednostavno su ga usrali i kao jako važan elemenat takve open world igre apsolutno je neprihvatljivo da to tako ofrlje izvedu. Stvarno šteta, igra je komotno tada mogla biti 90+ kategorija.
          a plague tale: Innocence [90/100] - [11:55] - sva sreća pa se igra otvori nakon početnih dva sata, koji su u biti tutorijal za sve ono što nas čeka. Kao što rekoh, nije me se nešto dojmila igra u startu, prije svega vizualno stvarno nisam mogao shvatiti te hvalospijeve, voice overi amicie i huga su mi djelovali nekako niskobudžetno i mlako, no nakon ta dva sata igra postane takva jebena igretina da zaboravite sve ono što sam rekao do sada o njoj. Kakvi likovi, kakva priča, kakva atmosfera. Nema tu puno prostora za neke alternativne puteve u gameplayu i level design po pitanju prolaza i koridora je poprilično ograničen. No upravo igrina lineranost je po meni najveći njen plus, jer situacije koje igra baca ispred nas su savršene. Igra ima dušu i doslovce te vuče da ju odigraš u jednom dahu. No ja ne mogu pojmiti još kako je dobro napisana sama priča i kako je ista savršeno prezentirana. Oduvijek me privlačio kult u igrama/filmova, a ovdje je baš to vrhunski razrađeno. Soundtrack je na razini najvećih filmskih blockbustera. Jedno prekrasno putovanje i prekrasna priča koja nerijetko stvara mučninu i nelagodu. A plague tale: Innocence je vrijedan svih hvalospijeva dragi moji...
          unravel two [90/100] - [04:35] - strašno sam iskustvo imao s prvim unravelom koji mi je nepovratno postao jedna od najdražih igara ikad odigranih. Ta emocija i storytelling bez ijedne izgovorene riječi su nešto posebno. Posebna je igra jako, a pošto je prvi unravel podigrao nebeski standard, nadam se ipak da će se developer predomisliti i isporučit nam i treću igru. Ono što vidim da su mnoge recenzije promašile navodeći kako priče i nema te kako igra nije baš objasnila o čemu se tu radi, ja se samo nasmijem uz opasku da nisu ni shvatili igru. Igra je odlična metafora života, gdje na kraju igre uz creditse developer i ostavi poruku di se točno vidi ponata priče. Igra izgleda apsolutno prekrasno. Odličan dodatak igri su i challenge nivoi, koji nisu bili mislim u jedinici (neka me netko ispravi ako griješim). Meni je bilo bitno da me nastavak barem u pola dotakne kao što je to napravio original. Zasuzile su oči na kraju, pa je igra uspjela u onome što sam očekivao od nje. Još jedan masterpiece od prekrasnih ljudi u coldwood interactive-u. Malo prekratka doduše.
          Last edited by Cole™; 25-10-2020, 04:03.

          Comment


          • Lijepo Cole™ Fino te krenulo u zadnje vrijeme
            A Plague Tale i Unravel su zaista poslastice, dok mi je drago vidjeti da se Watch Dogs isplati odigrati jer mi je u planu nekad u budućnosti.

            Evo i moj novi update liste - Click
            Uredio sam ocjene, te ih prilagodio da budu jednostavnije. Dodao još igara, a moram par riječi izdvojit o GRIPu.

            Pratim igru od njenog samog početka, dok se radila, a i kad su izašle prve recenzije. Imao sam fakat veća očekivanja od ovoga. Volio sam Rollcage i ovo po današnjim standardima nije dovoljno dobro. Lijepo izgleda, ima potencijala, ali je toliko toga moglo i trebalo biti bolje. Možda im budžet neke stvari nije dopuštao, ali šteta. Izazvala mi je frustracije u dosta navrata i jedva sam se natjerao da skroz završim kampanju i poslije toga sve istražim.

            Comment


            • Odigraj Watch_Dogs što prije, dok ga neke druge igre nisu još postarale...

              Comment


              • Dosta toga imam u planu, ali budem. Sumnjam da će mi druge igre u međuvremenu pokvariti dojam.

                Comment


                • mirror's edge: Catalyst [85/100] - [10:00] - da nisam prošli mjesec uzeo ea playpro, vjerojatno ne bih odigrao ovu igru još dugo dugo vremena, a možda je ne bih nikada ni zaigrao. Original sam odigrao dva puta te iako sam bio zadovoljan, uvijek mi je nešto falilo u toj igri, onaj touch da igra ne bude samo potencijal. Catalyst je sve ono što je original trebao biti. Oduševljen sam što su maknuli oružje iz ruku protagnostice i što smo ostali samo na tjelesnoj bliskoj borbi. Parkour je uz neke gadgete i skillove puno zabavniji, brži i atraktivniji. Cijela igra je eye-candy i uz open world te dosta side aktivnosti poprilično me iznenadila kvalitetom. štoviše mislio sam po nekom svom sjećanju da je igra bila fail, no onda sam pročitao zapravo visoko pozitvne dojmove sa steama, pa sam brže bolje krenuo u rebootanu avanturu s faith. Priča te likovi i kako je sve to plasirano prezentacijom nisu ništa specijalno, no služe svrsi te je logično faith i jedini konkretan lik koji je dobro okarakteriziran i kojeg ću se sjećati. Level design je umjetnost dice-a i igra izgleda čudesno te se još bolje vrti. U globalu pohvalio bih superprecizne kontrole, no znale su me i onde koštat "života" i živaca. Gameplayom sam jako zadovoljan i igra kao cijeli paket je konkretna i kompletna te ću joj se zasigurno vratiti u budućnosti.
                  inside [80/100] - [04:10] - playdeadov inside naizgled je simpatična puzzle platformer avanturica, no zaista se radi o unikatnoj igri koja skriva malo više nego prosječna igra ovog žanra. Svidjela mi se jako originalna ideja igre kao i prezentacija, kako gameplaya, tako i priče. Developer je vjerujem dosta ostavio nama kako ćemo si interpretirati priču, no ove mrvice koje je ostavio da sami povežemo su poprilično dobar temelj na kojoj sam izgradio svoju teoriju, a ista se pokazala sličnom kao od popularnijih mišljenja na you tubu. Bude sve na kraju malo creepy, morbidno do intrigantno. Bio sam jako sretan na kraju s ishodom igre i cijelokupan dojam mi je vrlo dobar nakon četiri sata u igri.
                  superhot [70/100] - [02:30] - ova igra je morala bit duža od tih dva, dva i pol sata! Jednostavno je pregenijalna da bi bila toliko jednostavno sklepana i ugurana u još i manje nego dva sata, ako ne poginete toliko puta koliko sam ja poginuo. Mislim da je neki speed run čak ispod 45 minuta po you tubu ako se ne varam. Interakcija preko dopisivanja s developerom je genijalna i originalna. Svaki level prkosi vremenskoj dimenziji i pravi je gušt umirat i time si produljite zapravo igru. Svidjela mi se tak matrix alike akcija i ako niste dovoljno strpljivi vrlo se lako umire. Metoda pokušaja/pogreške ovdje nije kažnjavajuća i frustrirajuća, nego upravo suprotno - zarazna. Ono što superhotu zamjeram, jest definitivno nedostatak varijacije. Uglavnom jako zanimljiva ideja, no prekratko i jednolično nažalost iako nudi jako puno za ta dva i pol sata.
                  the order: 1886 [85/100] - [08:40] - igra je od kritike dočekana na nož čak i prije nego li je izašla. Promotivni gameplay nije sjeo široj masi te ju je kritika pokopala bez da ju je isprobala. Navodio se generičan i beživotan gameplay, no ovo što sam ja iskusio je sve samo ne generično i beživotno. Atmosfera uz glazbu je za čistu desetku. Igra mi definitivno briljira sa pričom i likovima. Prezentacija iste mi je baš wow. Odmah da kažem kako neopisivo želim nastavak ove igre na ps5 konzoli. Sir galahad je fenomenalan lik i zbog ostalih likova i svega onog što cijenim u igri mi je izrazito čudno da je baš toliko loše prošla kod igrača, no srećom ima zaista puno ljudi za koje znam koji tvrde da im je igra jako dobra do odlična. Grafički developeru ne zamjeram letterboxd format iako bi igra masu lijepše izgledala u cijeloj 1080/4k rezoluciji. Fenomenalno izgleda dan danas igra. Ono što zaista cijenim kod igara je kretanje likova, a ono je ovdje baš onako kako treba biti; prirodno i u svakom trenutku realno. Igra ima svoj identitet i jako dobro napisanu priču, a čini mi se da je developer dosta toga ostavio za nastavak. Nije mi ovdje smetala ni količina animacija na uštrb gameplaya, jer igra izgleda vrhunski i animacija i gluma likova je vrh vrhova. Pa čak nisam imao problem ni s qte koji se nerijetko pojavljuje u igri. S linearnošću je već druga priča, a mogu se složiti i s time da su lycani premali dio ove igre. Jako ugodno iznenađenje mi je igra.
                  marvel's spider-man: Goty [90/100] - [42:50] - glavna kampanja je bila top notch, trajnost taman, ako izuzmem neke od tih ponavljajućih side misija jako sam zadovoljan. Dlc počinje jako dobro, the heist je odičan i black cat je ono najbolje od sva tri dlc-a. hammerhead mi je bio solidan u zadnja dva dlc-a, dok mi je silver sable bila baš meh iako je na kraju ispala fora suradnja. Ono što mi je sva tri dlc-a srozalo je bila najiritantnija ikad - screwball. Dugo u ijednoj igri nisam sreo toliko iritatno retardiranu likušu. Cijeli taj pristup followanju i lajkanju mi je bio za izrigat se. No i nju sam riješio na kraju. Baš mi je nekako uništila vrlo dobar dlc. U drugom turf wars čini mi se da jedino pada kiša u cijeloj igri i zato mi je uz the heist najbolja stvar dodatnog sadržaja. Mogućnosti koje imamo u opcijama gadgeta, charge napada odjelom i količini sm odjela koje možemo baš u svakom trenutku promjenit i radi u svim animacijama mi je bila top notch, baš jebeni seller po meni. Oni takedowni baš izgledaju vrhunski. Da nema nekih spomenutih mana, išla bi maksimalna ocjena, ovako preko nekih stvari nisam želio preć, a i dlc koji bi se trebao odigrat je neiskorišten potencijal.
                  -- update --

                  Comment


                  • Update liste - Click

                    Odradio sam 5 igara od posljednjeg updatea. 3 Call of Juarez igre, The Suicide of Rachel Foster i The Silent Age.

                    Za CoJ igre sam znao što otprilike mogu očekivati, ali me ugodno iznenadio The Silent Age. Skoro mi je prošla ispod radara. Interesantna, ali kratka point and click igra koja nas lako uvuče svojim stilom i odigra je se praktički u jednom dahu. Preporuka ako se želite odmoriti od teških velikih igara i želite nešto jednostavnijeg gameplaya.

                    Comment

                    Working...
                    X