Announcement

Collapse
No announcement yet.

MechWarrior serijal

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MechWarrior serijal

    Skoro zaboravljeni serijal koji je nekad predstavljao benchmark za tada superkulturbomega nove konfiguracije, zasnovan na BattleTech tabletop igri koja se uopće ne spominje puno. Festivali majkelbejštine i ogromnih 'Mechova, većina MechWarrior naslova ima svoje individualne razloge zašto ih fanovi još i danas znaju pokrenit.

    MechWarrior (1989)
    Dynamix / Activision



    Original iz 1989. je bio kombinacija simulatora i neke vrste RPG-ja, gdje su igrači trgovali dijelovima za robotske ljubimce i u slobodno vrijeme pucali 8-bit oružjem na neprijateljske 'Mechove. Za svoje vrijeme, čak nije ni izgledao loše, pogotovo kao igra stvorena prije pomame za 3D ubrzivačkim karticama. Već ovdje je bio mehanizam pregrijavanja 'Mecha uslijed kontinuirane paljbe, zbog čega se trebalo čekati na hlađenje ili koristiti ograničeni ispuh.
    Ako se netko proglašava veteranom serijala, najvjerojatnije je počeo s dvojkom, koja se činila daleko pristupačnijom. Meho 2 je bio u potpunosti 3D, 'Mechovi su se mogli do mile volje modificirati (uz ograničenja težine i napajanja), torzo se mogao okretati neovisno o nogama do 90° na obje strane, a priča je pratila jedan od dva Klana (Wolf ili Jade Falcon). Ovo je bio i prvi MechWarrior koji je imao mogućnost multiplayera, doduše ako biste besplatno skinuli dodatak NetMech sa službenog portala (ako ste bili među rijetkima koji ste imali paricu i dovoljno novca za platiti taj luksuz) ili kupili CD s istim (?!). Postoji nenormalna količina različitih verzija koje su bile prilagođene različitim procesorima i grafičkim karticama, od kojih se neki čak i grafički razlikuju.

    Iako je dvojka bila uspješna, razvoj joj je bio vrlo turbulentan, do te mjere da je FASA Corporation, sada već bivša tvrtka koja je stvorila i tada držala licencu na BattleTech IP, odbila produžiti licencu Activisionu na daljnje nastavke. Ipak, nije im bilo zabranjeno izbacivati ekspanzije, pa su napravili dvije: bugoviti Ghost Bear's Legacy i među nostalgičarima omiljeni Mercenaries, koji je došao s enormnim brojem novih 'Mechova i kampanjom baziranom, kako ime kaže, na plaćenicima koji biraju stranu na kojoj će se boriti po kriteriju novca.



    Treći MechWarrior je napravio veliki tehnološki skok (što ga ipak ne priječi u "cmizdrenju" na Windowsu XP i novijim OS-ovima), najvjerojatnije koristeći engine iz Recoil-a, u kojem se ne deformira samo teren, već i sami 'Mechovi tako da im otpadaju udovi, frcaju dijelovi trupa, pucaju "vjetrobrani"... Čak ima najrealniji osjećaj hodanja u višetonskoj konzervi na dvije noge od svih naslova serijala, što vam čak utječe na ciljanje! Kao član 'Mech vojske Inner Spherea, krećete u operaciju tabačenja Klana Smoke Jaguar, ali vas naciljaju u orbiti, a neki od vaših članova tima poginu. Zato gazite sve pred sobom dok ne sretnete preživjele suborce i krenete u proboj. Kombinaciju milijarde tipki na tipkovnici nadopunjuje i miš, kojim ste mogli slobodno ciljati. Osim kampanje, tu su i Instant Action (custom borbe protiv AI-ja) i multiplayer. Iste godine je izdana ekspanzija Pirate's Moon, koja se smatra jednim od težih MechWarrior naslova.

    Razvoj trojke također nije prošao glatko. MicroProse si je priskrbio prava na BattleTech licencu, i dali su FASA-inoj gaming diviziji da radi na novom MechWarrioru nakon što Activision više nije mogao raditi na serijalu. 1996. pada u probleme kada Spectrum Holobyte, vlasnik MicroProsea, zatvara tu tvrtku i sam se preimenuje u MicroProse (?!!!), a FASA Interactive se spaja s Virtual World Entertainment Groupom, koji je stvorio zanimljive kapsule s Mech simulacijama koje su i inspirirale razvoj MechWarriora 3. Ništa od toga nije pomoglo činjenici da se FASA Interactive mučio sa svojim engineom, pa novi MicroProse odgađa taj projekt angažira Zipper Interactive da napravi treći dio serijala. FASA-in projekt ipak nije završio u smeću, nego postade MechWarrior 4. U međuvremenu, Microsoft kupuje FASA-u, i time postaje vlasnik prava na BattleTech licencu, te im se iz tog razloga logotip nalazi na kutiji i uvodnoj špici.



    Četvrti MechWarrior je vidljivo drugačiji od trojke u engineu, imajući detaljnije 'Mechove i okoliš, ali bez sustava oštećenja kao u prethodniku (fun fact: u trojci su lutajući pješaci bili 3D i u ne-njemačkim verzijama su se mogli gaziti, a ovdje su besmrtni 2D spriteovi). Sustav nadogradnje 'Mechova je u potpunosti promijenjen na način da svaki 'Mech ima određen broj polja koja, prema veličini i tipu, može primiti različita oružja i različite varijacije istih, čime se sprječava prekomjerno iskorištavanje trupa i pražnjenje ruku kao u dvojci. U Vengeance-u ste sin poginulog veterana Klanskog rata i pokušavate se dokazati kao pilot i zaustaviti dinastiju Steiner, kojoj se malčicke pridružio vaš rođak. U Black Knight-u ste nečasno otpušteni iz FedSun vojske i pridružujete se plaćenicima iz grupacije Black Knight. U Mercenaries-u ste član jedne od četiri blago različite frakcije koje se mogu shvatiti kao filijale većih Klanova, i postoje tri različita kraja kampanje, ovisno o tome kojoj se većoj vojsci pridružite, ili o tome izdate li ih sve.

    Na ekspanzijama je radio Cyberlore, koji će retro-ašima biti poznat kao studio koji je stvorio Majesty: The Fantasy Kingdom Sim i Star Trek: Away Team, a još starijima kao tvorac ekspanzija za veće tvrtke: WarCraft II: Beyond the Dark Portal i Heroes of Might & Magic II: The Price of Loyalty.

    MechWarrior 4
    je imao dva glupa "Mech Paka" koji su dodavali po šačicu novih 'Mechova, kao minijaturni dodatci veličine današnjih DLC-eva: Clan 'Mech Pak i Inner Sphere 'Mech Pak.

    Mercenaries je neko vrijeme bio predan na održavanje MekTek kompaniji, koja ga je objavila besplatno i uz dodatke poput novih 'Mechova i tehničkih napredaka tipa visokih rezolucija. Nažalost, to više nije slučaj i igra je povučena s njihovog weba, iako i danas možete ući u sivu zonu i naći njihovu varijantu igre negdje na Internetu. Trebali su izbaciti (barem?) i besplatni Vengeance, ali do toga nije nikad došlo.


    MechWarrior Online (2013)
    Piranha Games / Infinite Game Publishing



    Prvi naslov koji se ne može baš smatrati retro i prvi nakon 11 godina tišine, MechWarrior Online pokušava približiti serijal novim generacijama i zadovoljiti stare igrače. Igra je free-to-play sa svim mikrotransakcijama koje uz to idu.


    MechWarrior 5: Mercenaries (2018?)
    Piranha Games


    Najavljen ovog prosinca na Mech_Conu 2016, peti MechWarrior će biti pogonjen Unreal Engineom 4. (Jeste li primijetili kako je ovo već treći Mercenaries podnaslov?)
    Last edited by Nomad_400950; 07-04-2017, 16:33.
Working...
X